Services van Steenbergen Binnentegels

Klantenservice

Wij doen met ons uiterste best om u optimale service te bieden en uitstekende producten te leveren. Toch kan er iets mis gaan. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om bezwaar te maken of een onvolkomenheid te melden. Dit kan uiteraard bij ons in de showroom tijdens openingstijden. U kunt ons ook via mail sales@steenbergenbinnentegels.nl of telefonisch (06 470 579 44) bereiken.

Zodra u ons benaderd met een vraag of klacht bevestigen wij u per omgaande de melding. Ons doel is het realiseren van enthousiaste klanten en we zullen daarom onze uiterste best doen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen.

Bezorging / afhalen

Tegels zijn zwaar en kwetsbaar. Uiteraard kunt u zelf zorgen voor vervoer. Wij kunnen het transport ook voor u regelen. De vrachtwagen waarmee wij de materialen bezorgen, is voorzien van een loskraan. De materialen worden direct naast de auto gelost (het is dus niet de bedoeling dat de chauffeur de tegels in de garage of in huis zet). Voorwaarde is dat de locatie goed en veilig bereikbaar moet zijn voor onze vrachtwagen.

Ons bezorgtarief is variërend van €20,00 tot max. €200,00, afhankelijk van woonplaats binnen Nederland (uitgezonderd Waddeneilanden).

Bezorgingen worden in overleg met u ingepland, na ontvangst van de betaling op onze bankrekening. Wel is het ook mogelijk bij aflevering per pin bij de chauffeur te betalen. Uiteraard ontvangt u van ons bericht over de planning van de aflevering.

Pallets kunnen helaas niet direct mee terug gegeven worden aan de chauffeur, aangezien het te veel tijd in beslag neemt om hierop te wachten.

Betaling

Vooruitbetaling contant, per PIN of bank. Bij voorkeur met PIN of per bank vanuit veiligheidsoogpunt gezien. Betaling aan de chauffeur is alleen mogelijk per PIN. Zorgt u dan voor voldoende limiet, anders kunnen wij het materiaal helaas niet afgeven.

Controle

Wij leveren uitsluitend 1e keus tegels. Toch kan er altijd iets voorkomen. Tegels komen vaak vanuit verre landen en worden diverse keren geladen en gelost. Het kan dus voorkomen dat er een breuk ontstaat. Controleer daarom altijd uw levering op breuk. Dat voorkomt teleurstellingen bij het plaatsen.

Controleer de tegels ook altijd op productie en tint nummer. Deze staan op de verpakking gedrukt. Verschillende tintnummers mogen in geen geval door elkaar verwerkt worden. Reclamaties op tintverschillen zijn na verwerking niet meer mogelijk. Het is dus van groot belang dat u deze controle tijdig doet. Neem er a.u.b. de tijd voor, het kan veel ergernis voorkomen.

Indien er een klacht is over de kwaliteit van de materialen neemt u dan contact op met ons op. U kunt ons bereiken via mail Sales@steenbergenbinnentegels.nl. Wij nemen dan tijdens werkdagen zo snel mogelijk contact met u op.

Levertijden

Van Steenbergen Binnentegels heeft zeer breed tegelprogramma. Wij hebben bijna geen tegels op voorraad. De tegels worden speciaal voor u besteld, van de meeste tegelfabrikanten kunnen wij de tegels in 3 á 4 weken binnen hebben. Kortere leveringstijden kunnen wij nooit garanderen. Simpelweg om teleurstellingen te voorkomen.

Indien u voorkeur heeft voor tegels van een ander merk dan die wij standaard voeren, dan regelen wij dit graag voor u. Dit doen we vanaf 30m² of meer. Houdt u in dit geval rekening met een levertijd van ongeveer 5 weken. Ook hiervoor zijn kortere levertijden nooit te garanderen.

Aankoop retouren

Het is niet mogelijk om restanten te retourneren.

Monster service

Het is niet altijd makkelijk om in onze showroom een keuze te maken voor de juiste tegel. Niet zo gek met zo veel keuzemogelijkheden. Daarom bieden wij u de Van Steenbergen Binnentegels monster service. U kunt gratis een stukje van een tegel meenemen voor controle van de kleur of tint. Een volledige tegel meenemen is ook mogelijk.

Tegelplinten

Van alle vloertegels kunnen wij plinten laten maken. U kunt zelf de plinthoogte bepalen en de gewenste afwerking. De levertijd bedraagt 3 weken. Wij informeren u graag in onze showroom.